sábado, 12 de abril de 2008

Qui sóc? Don sóc? I que Sóc?

Dons be em presento per als qui hem llegiu i encara no hem conegueu
En aquest blog "com la majoria de la gent que te un blog" esplicare coses sobre la meva vida
Soc un noi de 19 anys, "que viu en un poblet anomenat Torà, pero que de vegades es passa mes temps a un poble aprop anomenat Guissona", tan pels grans amics com les activitats o aficions juntament amb ells

Soc Margener, que es ser Margener?
Dons ser casteller, i Margeners es la nova colla castellera que va neixer l'any passat en el món casteller, i ho va fer a Guissona
Ja anireu esbrinant altres coses més endavant de aquest tema.
Només hos esplico que avui:
Cocomensem la temporada de Margeners
Aquesta tarda cap a Cornellà actuar a les 19.00 juntament amb C.Cornellà,C.Esplugues
Ja escriure com ha anat..




Altres temes dels cuals parlare seran sobre:
-Rollers "patins de carrer"
-Snow "tot i que aquest any ja s'ha acabat la temporada"
-Jocs de Roll "que son dolents però no tant com sembla.."
-Coses sobre la Cultura Hip-hop
-I també altres temes com Festes o el que surti per la ment

Ja no m'enrollu mes
Feu bondat i cuideuvos
Siau i fins aviat

3 comentarios:

SOBRE NOSALTRES... dijo...

beeee palou beee, avere com ens va en aquest món dels blocs... anirà?

m dijo...

¬¬ que m'has de demanar perdó... No, eh? nooo.
mi nego!
Es normal que jugueu al WoW. encara gràcies que em puges i em baixes com si fossis un taxi.
et prohibeixo que em demanis perdó per burrades com akesta. k em fan ràbia!
qui aguantarie monolegs de la meua vida?

Carol dijo...

Tu també? GUAU! Tindrem tota una xarxa margenera! xD Jejejeje